2 juni 2012

Fast i fantasin.

Jag har varit sängliggandes ikväll och bara på lyssnat musik och tänkt. Vissa dagar kan jag rent av fastna i min fantasivärld och bara ligga i flera timmar och leva genom fantasin. Det är underbart och knäppt kanske. Har i alla fall tagit mig tillbaka till verkligheten och sitter nu ute på kontoret och pluggar fysik. Det går bra än så länge, men det är bara det att jag är så otroligt trött! Blir lite svårare att koncentrera sig då.. Vill bara hitta närmsta säng och krypa ner under täcket och sova i flera dagar! Ikväll är jag faktiskt inte ett dugg avis på alla ni som är ute och festar, jag skulle helt enkelt inte orka festa! Och sedan så vet ju alla att det inte är någon riktig fest om inte jag är med..;) Haha, nämen jag ska väl fortsätta med mitt pluggande. Ha en fortsatt fin kväll! <3
Trött men glad tjej :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!