2 juni 2012

Varit i verkstaden.

Tro det eller ej men jag har varit ute i verkstaden och hållit på i många timmar nu! Jag och Dagny har spolat av flaket, schampoonerat in lastbilen med bilschampoo, kört in lastbilen i verkstaden och  vaxat hela skiten. När vi skulle ta bort vaxet så visade det sig att lastbilen hade sugit upp vaxet på vissa delar och det var näst in till omöjligt att få bort. Så då åkte min far och köpte nå rubbningsmedel och efter att ha smetat in sånt på vaxet och med hjälp av polermaskiner har vi fått bort det mesta av det. Just nu ser det ljust ut och förhoppningsvis får vi bort allt vax, vi ska dock fortsätta med det imorgon. Kommer ha sjuk träningsvärk imorgon kan jag lova, haha.

Nu ska jag dyka ner i fysikboken och försöka plugga resten av eftermiddagen och kvällen. Ha de bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!