10 juni 2012

Studentfirande!

Hej. Jag har inte bloggat idag för jag har haft ganska så fullt upp! Vaknade upp imorse och var alldeles tom i skallen. Klockan visade på 09.00 men jag såg det som 00.09 och kunde inte alls få ihop hur jag skulle kunna ha sovit igenom en hel dag! Efter en hel del nyvaket tänkande insåg jag hur dum jag var, klockan var ju bara 9!

Vid 12-tiden kom nästan hela tjocka släkten hem till oss för att fira att jag tar studenten om 2 dagar. Det var väldigt trevligt och kul i början, jag fick presenter i form av pengar och kramar! Jag älskar kramar! Men sedan blev det lite jobbigt då folk började skratta åt mig och inte med mig samt kalla mig för ****. Riktigt fult gjort var det då idag var MIN dag och de var där för att fira och uppvakta mig och inte trycka ner mig på det viset. Usch vad besviken jag blev! Ni som känner att det träffar, ta åt er! För så gör man bara inte! Men efter ett tag började jag må bättre och kunde njuta lite mer av dagen. När alla hade åkt hem och jag tackat för uppvaktningen så fick jag hjälp av pappa med att bygga ett räcke till flaket inför studenten. Det gick riktigt bra och blev hur bra som helst! Nu är risken minimal att någon ska ramla ner från flaket!

Hade studentklänningen och studentmössan på mig idag, dagen till ära!

- Ljuset var riktigt dåligt då det var regn på G.. 
- Studentklänningen är vitare i verkligheten
- Studentmössan är aningens för liten
Men det vart snyggt och bra ändå tycker jag! 
Fotograf: Ingela

PS. Studentklänningen kommer från stylebytyra och jag är så kär i den, helt underbar! Vill även påpeka att jag INTE har tagit studenten än! :)
DS.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!