7 okt. 2012

TATTOO.

Hej alla glada! Idag har jag och Bea hängt på stan med Fraser typ hela dagen. Eller vi drog först till Bloxwich imorse och käkade frukost innan vi tog taxi in till stan. 13.30 hade vi bokat tid för att tatuera oss vilket vi faktiskt gjorde! Både jag och Bea gjorde samma tatuering (alltså vårat födelsedatum) på vänster hand mellan lillfinger och handled typ. Det gjorde inte alls så ont faktiskt och jag blev väldigt nöjd med min tatuering! 20 quid kostade den bara också, väääärt! 

Därefter gick vi på stan sedan blev det några besök på olika pubar och till sist nattklubbar. Men vi drog hem tidigt då vi inte va på något partyhumör och vi ska ju flytta till Birmingham imorgon också, rätt tidigt. Så ligger det till. Nu ska jag snart sova, natti! 

Jag och tatuerartjejen! Linnet är från Primark! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!