23 feb. 2013

Den enda vägen uppåt nu är ner.

Hej alla!
Har jobbat hela långa dagen och det känns! Har ont i kroppen, speciellt i ryggen och känner mig väldigt trött. Det är lite jobbigt att jobba tycker jag när solen skiner och det är plusgrader ute. Får lite ångest att man jobbar inomhus då! Dagen har i alla fall gått bra men blev väldigt trött där på slutet av arbetspasset. Har jobbat 7 dagar i rad nu och imorgon är jag ledig hela dagen. Då ska jag vara ute och röra på mig, träna, baka  med mamma och så blir det nog zumba på kvällen. Har missat de tre senaste gångerna då jag jobbat eller varit bortrest. Men imorgon, då kör vi!

Ska ta en dusch nu och sedan blir det soffläge framför melodifestivalen med fina familjen.

Jag just nu.
Tror jag har haft den här tröjan i flera dagar nu. Blir så när jag jobbar, byter ju om till arbetskläder på jobbet så orkar inte bry mig vad jag åker i för kläder till jobbet. Älskar den här tröjan, så supersize och mysig!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!