3 apr. 2013

Jobb i stan!

Hej! Jag har jobbat idag på ettan, mellan 14.00-21.30. Är måttligt less nu! Innan jag började jobba fick jag erbjudande om sommarjobb i stan! Haha blev sjukt många samtal till det stället under dagen då jag först tackade ja till jobbet, sedan ringde jag upp och tackade nej för lönen var för dålig och sedan ringer de upp och då får jag prata med chefen för att löneförhandla! Vi kom överens om vilken månadslön jag ska ha i sommar och det känns ju skönt att jag kommer få den lön jag förtjänar. Så jag kommer bli inskolad nästa vecka och kommer jobba hela sommaren! Men det bästa av allt är nog att arbetsplatsen ligger 5 minuters promenad från min lägenhet. Ljuva tider!

Ska dö i sängen nu. Jobbar 7.00-14.00 imorgon. Skönt att inte behöva jobba heldag! Laters.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!