20 sep. 2013

Happyface

Hej!!

I förrgår jobbade jag från 16.00-00.00.. Fick sitta på vak från 21 till 00. Gick bra men va som seeeeg hela dagen igår. Igår var jag och rände runt i Nordmaling, Långed och Hörnefors. Var på vårdcentralen 3 gånger igår.. Fått kraftig urinvägsinfektion, inte kul! Men fått penicillin så det känns mycket bättre idag :) For till stallet vid 15.00 igår och skötte om och red Billy. Han var pigg men det gick bra, duktiga häst! Tog sen in han i stallgången och där fick han stå tills hans box var mockad. När allt var klart i stallet for jag hem 17.00 till min älskade karl. Åhhhh..! Vi hade myskväll igår, lagade middag tillsammans och såg idol innan vi gick och la oss.  Puss på min favorit!

IDAG ÄR JAG SUPERLYCKLIG!
Mina 3 bästa tjejer från Täfteå, Umeå och Bäck kommer och hälsar på mig idag!! De kommer vid 13.00 så ska städa lite grann i huset nu, vika undan lite tvätt och sådär.. :) Är supertaggad på att dom ska komma hit, vi ses alldeles för sällan!!


Här har ni oss, prinsessorna, på balkvällen förra året! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!