23 sep. 2013

All my life I've been waiting for someone like you.

Hej! Har jobbat hela helgen så har inte hunnit vara här och skrivit. Det har då bara gått bra och jag trivs väldigt bra att jobba i stan. Ringde chefen idag och pratade lite lön och då erbjöd hon mig att gå på rad!! Får se hur det blir då jag kanske ska börja på rad i Nordmaling. Måste ringa cheferna mina imorgon!

Min kära svärmor fyllde år idag så vi for dit och fikade lite och gratulerade henne. Mycket trevligt! Sen for jag och handlade innan jag for hem och rastade vovven. Vid fyra for jag till min sköthäst Billy och mockade, skötte han och red han litegranna. Han var pigg i början men lugnade ner sig till slut. Fina gubben!

Nu håller jag på att göra lite sen middag. Blir kyckling i ugn, ris och currysås. Mums! Sen kommer mamma åtta ikväll så då blir det en långpromenad. :)

Puss o kram, höres imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!