9 sep. 2013

Ridit igår & idag!

Goddagens! 

Vilket väder! Helt sjukt vilken värme det är nu i september! Klev upp 8.30 imorse och åt frukost samtidigt som Raffe fick frukost. Sen vart det en 30 min promenad med vovven innan jag tog cykeln till min sköthäst. Fick sköta om Billy och rida han idag. Provred han igår också, riktigt fin häst! Det gick i alla fall bättre att rida han idag än vad det gjorde igår. Men han sköter sig då bara bra, Billyboy, och jag tror att det här kommer funka riktigt bra!! Så jag var där i 1,5 timme och sen cyklade jag hem. Då kom mamma förbi så då va vi ute och gick i skogen med Raffe i ca 1 timme. Var riktigt slut när jag kom hem kan jag säga.. Jag är inte van att få såhär mycket motion, men jag ska väl inte klaga. Bara nyttigt att röra på sig! 

Nu har jag bakat morotskaka och ska snart sätta igång med middagen så den är klar när gubben kommer hem vid 4. Blir att städa, hänga tvätt och dona på här hemma ikväll. Ha det bra! 

Bild från förra året, snygging! 

Också från förra sommaren




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!