7 dec. 2009

bloggtrafik.nu (;

mitt 600:e inlägg! <3

jag kollade nyss sidan bloggtrafik.nu och då hade jag asmånga poäng där ;s och jag har inte ens varit inne där och samlat poäng på aslänge ;s men sen så kollade jag mejlen och då hade jag fått ett mejl där det stog att det hade blivit nå fel och att alla användare hade fått 1800 poäng xD fast jag hade inte riktigt så mkt men ungefär en tredjedel av det ^^ så det var ju som kuuul! :D

så här stog det:
"Hejsan,
Senaste 2 veckorna har blivit lite kaotiska, detta pga. efter skript fel som delade ut 1800 poäng till alla medlemmar.
Detta har medfört otroligt stor obalans i systemet. Vi trodde det skulle försvinna efter några dagar, men fortfarande ligger kvar. Vi har därför tagit nödvändig åtgärd genom att ta bort poängen som delades ut av misstag. Så om du ser att en massa poäng försvunnit från ditt konto så beror det på att vi dragit tillbaka de poäng som delades ut av misstag som sagt.
Denna lösning är den enda utväg vi kunnat hitta för att kunna balansera systemet igen, så alla kan börja få besökare som vanligt igen.

Vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta, och ber om er förståelse.



FAIL! ^^ 

- äta
- plugga
- sovah! 
hörs imorgon darlings <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!