7 dec. 2009

why me?

nämen oj, lite nya besökare idag, va trevligt ;)
haha, men hur är det med alla er då? själv mår man väl ganska så bra.. jag överlevde iaf de båda redovisningarna och den apdryga naturkunskapen. det finns nog inge tråkigare ;p

jag förstår liksom inte.. varför kommer alltid random folk fram till mig och frågar "vart går den här bussen?" eller "vart ligger blablablaaf ?"
haha, en vecka vare 3 främlingar som kom fram och frågade om bussen gick hitodit eller vart bibblan låg. och idag kom nån utländsk kille och frågade mig om bussen gick till nordmaling.. "yes.." svarade jag. jag menar, varför fråga just mig, det finns ju andra man kan fråga? :o fast det är iofs ganska kul att de frågar just mig ^^ men fortfarande så undrar jag.. VARFÖR? :s

imorgon så blire dans på idrotten! hahaha.. vi är 8 tjejer och 19 killar, hahhahaa... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!