4 maj 2010

har sovit i tre timmar!? ;s

omkring 20.00 gick jag upp i mitt rum och såg min sköna säng och tänkte "hmm.. jag kanske bara kan vila mig lite för jag känner mig lite seg efter fotbollen idag". sagt och gjort, jag la mig i sängen med kläder och allt på mig, utan att ha tagit bort sminket och inte ens borstat tänderna eller ätit eller så. och sedan, helt plötsligt vaknar jag svettig i mörker och har ingen aning om vart jag är eller vad som har hänt. jag hör någon som pratar i telefon och inser snabbt att det är min syrra och kommer då även på att jag bara somnat i min egen säng. nu sitter jag här. fortfarande i mina vanliga kläder och känner mig alldeles yrvaken fast ändå ganska pigg. så. jag får väl se hur det går att somna nurå när jag strax ska gå och lägga mig, igen. de tre timmarna som jag lov och sov spenderade min hjärna med att drömma en mysig lite MARDRÖM för mig. så.. det här känns väldigt kul.. -.- 

gonatt.. 


1 kommentar:

  1. Hej på dig! Du har världens bästa namn. Googlade mig själv (heter nämligen också Signe Oskarsson) och hittade dig. Trevligt trevligt

    SvaraRadera

Kommentera här tack!