4 maj 2010

jag mår skit.

fattar inte riktigt varför men jag är så himla less på skolan och allt bara.. idag har jag gjort 3 prov!..  först lyssna delen på nationella och den gick apdåligt. sen vare läsdelen och den gick typ asbra. och efter lunchen så hade vi svenska prov som också gick väldigt bra. vissa dagar verkar nästan allt funka bra. men sen så kom ju fotbollen på idrotten. haha.. jag måste ha sett retarded ut. seriöst. jag och fotboll går liksom inte ihop och även fast att jag tycker det är askul att spela fotboll med rätt umgänge så har jag aldrig varit bra på det eller typ så..

åh, jag funderar på självmord när jag tänker på allt jag har att göra idag och de resterande veckorna innan sommarlovet. seriöst, jag pallar inte. jag vill inte! men jag måste. helvete vad jag hatar måsten. huwa.. 


 jag för ett par veckor sen.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!