7 juni 2010

minervaäventyret imorron!

okej! nu peppar vi sönder morgondagen, är ni meeeed?!?! åh.. inte..? okej.. nämen kolla. imorgon äre MINERVAÄVENTYRET på skolan som elevrådet har arrangerat. då äre typ olika stationer över hela umeå och då ska man ta sig dit och lösa dom och typ ta kort också (haha..?). det är fortfarande lite luddigt för mig men jag tror jag kommer fatta mera imorgon, hehe.. det sämsta är att min klass, bara min klass, måste dra tillbaka till skolan lite då och då för att göra den sista matte-studien. och jag kommer inte få nån lunch pga. matte-studien! helveeetee.. -.-


har nada att göra så jag tror jag kilar ner och ser vad the folks har för sig. känns som lite trist att tråka sönder på rummet hela kvällen liksom.


see ya later my beautiful alligators! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!