7 juni 2010

röööörigt inlägg xD

hallå där kött och blåbär! haha.. 
hade ju som sagt en lektion klockan 13.30 idag och vi var endast 9 st. från klassen som var där. asså lektionen var såååå himla onödig så jag höll på att dö.. min lärare höll typ på att få igång projektorn i en halv evighet eller kanske halva lektionen.. och han lyckades såklart inte så då bytte vi klassrum och sladd och då funkade det typ. så då fick vi sitta i 12 minuter och se på nåns projektarbete som var astråkig. gaaah!

sen efter skolan så träffade jag filip på busstationen och vi satt där och pratade ett tag. riktigt kul vare att träffa han igen för vi träffas typ aldrig ;p :) 

vet ni vaaaaaaaaaaad?!?!?! världens bästa isaan har fått exakt samma sommarjobb som mig! :] helvete vad kul det kommer bli! :]


nu ska jag se buffbuff och sen åka en sväng till olofsfors. byebye! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!