10 aug. 2012

BRA KVÄLL!

Jobbade ju heeeeeeeeeeela dagen idag, gick awesome! Det flöt på otroligt bra så det var kul! Drog hem sedan, käkade middag och tog sedan bilen till Flakamyra och fiskade med Klara! JAG FICK EN FISK! Men tro det eller ej, jag tappade den.. F*ck. Jaja, det var jättekul och härligt att bara vara ute i solen ett tag i det fina vädret. Haha jag fastnade med draget i någon sten eller något i vattnet så då gick jag ner och skulle ta bort men vände snabbt då jag insåg att jag nu var ett lätt byte för alla hungriga gäddor och andra odjur. Huwa. Åkte hem sedan igen och såg handbollssemifinalen med Klara, faaaaaaaaan vad hääääärligt att vi är i FINAAAAL! Bra kämpat!! Jag och Klara fick världens energi av detta och sprang ut på gymmet och tränade. Jag tänkte köra lite biceps men mina armar var helt slut efter en hel dags jobbande och slitande i kastspöet. Så vi dansade större delen av tiden och boxade på boxningssäcken. Härlig känsla. 

Imorgon har vi bokat ett zumba-pass på förmiddagen i Oskarssons vardagsrum. Alla är välkomna. 

Jag i den iskalla älven tidigare ikväll. Tror jag höll på att halka på de hala stenarna 5 gånger eller mer. Livsfarligt ju. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!