9 aug. 2012

Vilken väg ska vi vandra? Ska vi bli som de andra?

Tja! Har jobbat ikväll och det gick rätt bra! Det är galet hur bra jag trivs på mitt jobb. Jag var lite småsur när jag åkte dit men direkt då jag öppnade dörren till avdelningen och mötte både glad personal och boende så blev jag genast på bättre humör! När jag och mamma åkte hem efter jobbet (hon och jag började och slutade samtidigt så vi samåkte) så var det nå vägbygge längs e4an. Det tog extremt lång tid då det fanns rödljus och man var tvungen att få lots av en särskild bil. Kom därför hem lite senare än vanligt men det gjorde väl inte så mycket kanske. Höll bara på att somna och hungra ihjäl där jag satt i bilen, haha.

Nej nu ska jag strax ta och sova. Imorgon jobbar jag 07.00-16.00!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!