12 aug. 2012

Nelly High Heels event @ 5ive.

Godmorgon! Vaknade nyss och är inte alls bakis, känns toppen! Jag hade väääärldens bästa eftermiddag/kväll/natt igår, verkligen. Hur bra som helst! Jag och Bea drog ju in till stan vid två och chillade ett tag, åt middag och sånt innan vi gick och ställde oss i kön till 5ive. Där var vi i ca 2,5 timmar och det var så himla värt all väntan! När vi väl kom in stod 50 par läckra Nelly Shoes och väntade på oss i montrar, man fick två drinkbiljetter och en Goodiebag. Det var också tävlingar där med otroligt bra priser. Skorna var underbara och det var hur svårt som helst att välja ut vilka 3 par man helst ville få hemskickade till brevlådan! Jag fattar inte de tjejer som inte kom dit, ni gick verkligen miste om någonting!

När det var avklarat och mer folk började anlända så dansade vi större delen av kvällen och hade det jätteroligt! Tack för en fantastisk kväll Bea, älskar dig vännen!

Man fick välja ut 3 par skor, ett 1:a handsval, 2:a handsval osv.. Här kommer de jag valde!

Lori (black)
Den svarta skon med silvrig och snygg klack tog jag som 1:a handsval.
Fabulous 
Mitt 2:a handsval!! 

Inte samma skor som jag valde (hittade ingen bild alls på dem!!). Dessa heter Annie och de jag valde hette Anniesa och var vinröda. Sjukt läckra. Men såhär såg de ungefär ut, fast i vinrött! 







1 kommentar:

  1. Hej!

    Valde också Lori (black) som förstahandsval, har du fått ditt par ännu?

    SvaraRadera

Kommentera här tack!