9 mars 2010

stan igen imorgon! :D

haha hej.. 
nu ikv så var jag hemma ensam i ca 2 timmar. och gu så tråkigt jag hade! så då tänkte jag att jag skulle se på lite tv. men då var tvjäveln helblå! och eftersom vi har en ganska så ny tv och jag brukar nästan aldrig se på tv så va jag typ helt borta och fattade ingenting. men tillslut efter många minuter och efter att jag hade hittat den tredje dosan så löste jag det. själv. helt själv. duktiga lilla jag.. ^^

imorgon lär bli en riktigt rolig dag! för då blire.... STAN IGEN! haha.. tredje dagen i rad som jag drar till stan. men askul kommer de säkert bli för jag och två kompisar ska typ gå på stan lite och sen se på alice i underlandet! wihii.. jag superduper längtar! ^^


nattinattii! :]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!