6 mars 2010

soool pics!

hej bloggen!
shiet.. jag har varit utan min baby dator nästan hela dagen! gu va konstigt.. ;s

efter förra inlägget så drog jag ingela och diva ut på en lång promenad! gud va skönt det var ute, eller lite kallt vare men åh de va så himla fint väder! vi gick iaf lite på vägen och sen in i skogen och plumsade i snön medans divis fick springa lös där. 
jag tog lite bilder and here they come!

haah.. de blev bara solbilder:

ester, ragnar och kevin!

annars så har jag och ingela städat köket, badrummet, vardagsrummet OCH hallen! fan va vi är bra ibland. haha, jag vet fan inte varför vi började städa som nå tokar, gagah. men sen så blev vi alldeles varma så då drog vi ut på en till liten promenad fast då gick vi runt på åkern medans diva sprang lös. de bilderna får ni se senare.. haha de va en jävla massa snö där ska ni veta. mina ben är alldeles blöta.. gagah.

herrå! ;* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!