7 maj 2010

heeeeelg, nu äre heeeeelg!





hehe..
min helg lär nog bli väldigt "pluggig".. eller imorgon så ska jag till stan och köpa lite grejer och sen så ska jag bara plugga resten av helgen.. asså ni anar inte hur mycket jag har att göra.. fyfan. 

min dag har varit asskön. först film på engelskan, genomgång på samhällsen och sen på medicinen så jobbade vi bara med vårt arbete eller uppsatsen. haha, men jag spelade peggles typ hela lektionen så det blev inte så mycket gjort, ehe.

efter skolan så drog jag in till stadsbibblan och letade nån bok om rs-virus men jag hittade dock ingen. och när jag skulle ut därifrån så träffade jag på mina vänner beatrice och maria! :D så då var jag med dom på stan en stund och sen tog vi samma buss hem också. vi måste ses oftare!! ^^ 


sommar 09 i stockholm.

haha.. klaras foppaskor ^^







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!