22 okt. 2010

extraslag.

hej på er! 
jag har verkligen inte mått bra idag. på engelskan började mitt hjärta slå jättekonstigt och lite ojämnt. samtidigt så fick jag en jävla huvudvärk som varade i ca 10 sekunder och jag började må dåligt. lite rädd vart jag men nu när jag pratade med mamma så berättade hon att var tredje människa har det problemet med extraslag eller hjärtrusning. jag verkar ha båda. haha.. fick hjärtrusning nu i somras en gång och idag typ extraslag, fett läskigt. men tydligen så är det ganska normalt fast det är bara vissa som känner av det och vissa inte.

efter skolan så fick jag lite tråkigt så då besökte jag gina och köpte lite ringar, hihi. kan vissa bilder lite senare för nu ska jag se på THE VAMPIRE DIARIES! hihihihi.. :]

hann ta en bild imorse innan skolan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!