11 maj 2011

THE DAY!

hej! dagens skoldag var jättechill! hade endast engelska och estet, wohohhoh! på esteten så nötade jag och brudarna in de två låtarna som vi spelar. det gick riktigt riktigt bra den här gången och jag fick spela på elgitarren för första gången, skojs! lite nötning till, sedan sitter låtarna förhoppningsvis! efter lektionen så hade jag sååå himla ont i min vänstra handled och fingrarna. gosh. it aint easy to be a rockstar! haha..

här i lägenheten så har jag lagat middag, diskat, vikt undan supermycket tvätt, stoppat in kläder i tvättmaskinen, städat min garderob och tryckt in alla kläder dit igen. duktiga jag! nu ska jag ta det lugnt tills mamma hämtar mig och tar med mig till konserten som är på kafe station ikväll! kom dit vettja! :)

vi hörs senare med bilder och sånt, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!