8 maj 2010

min dag!

pics från dagen:

my legs.

haha.. dagens outfit.

världens underbaraste och sötaste bror! <3

sen så åkte jag ju in till stan med agnes och andy efter att ha varit hemma och väntat på dom. och jag va med dom tills de drog på bio och sen så träffade jag min fina vän sanna som jag va med i typ 2 timmar! jag har haft en helt underbar dag idag ute i solen på stan! 



min spikie som jag kallar den :]
99:-

köpte den här barbellen av en cool och schysst snubbe på stan på torget. jag blev förvånad när han tyckte att jag skulle köpa en 40mm. shiet tänkte jag.. för jag visste inte att jag behövde så stor. men som ni ser på bilden så är den ju liite för stor. men de gör inget för mig. för jag gillare ändå! ;)

jag köpte även lite smink och en massa MAT! hehe. jag fläskade i mig en halv subwaymacka, subwaykaka, glass och godis! mummms! ^^







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!